دوشنبه ۷ تیر ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس مجلس شورای اسلامی برای انجام سفری یک روزه عازم خرم‌آباد مرکز لرستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی لاریجانی پس از ورود به فرودگاه خرم آباد از سوی مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس مجلس که به منظور شرکت در کنگره شهدای روحانی استان لرستان در خرم آباد حضور یافته است در سفر یک روزه خود چند برنامه دیگر خواهد داشت.

بنابر این گزارش علی لاریجانی تا ساعتی دیگر برای سخنرانی در کنگره 53 شهید روحانی لرستان در محل برگزاری این کنگره حضور خواهد یافت.

وی همچنین در سفر یک روزه خود علاوه بر سخنرانی در جمع روحانیون استان به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی، در جلسه شورای اداری استان لرستان نیز حضور خواهد یافت.

کنگره شهدای روحانی استان لرستان به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و در راستای معرفی شهدای روحانی استان لرستان با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار می شود.

در این کنگره علاوه بر رئیس مجلس شورای اسلامی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز حضور خواهد یافت.

همچنین پیش از این مراجع عظام آیت الله نوری همدانی و آیت الله مکارم شیرازی نیز اقدام به ارسال پیام های جداگانه ای به کنگره شهدای روحانی استان لرستان کرده اند.

کد خبر 110537

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز